Tårarna kom!

TJA.

Kan börja med att säga tre ord: Sten, rymden och glass. SÄÄH!!

Haha , dagen igår slutade nog på bästa vis kan man säga. Det var nästan inget folk ute.. Men det var trevligt folk och därför blev det KUL! Som vanligt Dansade jag tills jag inte gjorde det längre. YEAH, YEAH!
Lotta och Lovisa var där också, vi körde den berömda kaffe dansen!? Snygga va vi iallafall!
Några drinkar i baren, sen är du en riktigt klar en! ;)



Nu är jag nyss hem kommen från stan. Har varit på Bio med My från Sverige. MJ - This is it! Dom hade lagt ner så mycket energi och tid på den konserten och MJ var grym!, R.I.P Satt helt fastklistrad i duken, tårarn kom faktiskt .. LEGEND

Annars har det inte hänt så mycket idag, har handlat upp alla pengar på kortet. Förbannat kul! Köpte lite kläder till imorn. Det är Guld-Tema fest med SKÖFTA. Skoftebyns Damlag: Sport: Fotboll.

Så nu blir det till att sova för det gör redan mina ögon, ser inget!!?!?!? WHAAA

Godnatt alla sockertoppar, imorn är en ny dag.

//ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0