SKYPE!

TJA TJA!

Tittade på G-Force förut, hamstrar som är agenter.. Tyckte det var lite overkligt, men men..
Haha, den var hyffsad och ni borde se den om ni inte har sett dän, eller? JA. 3 av 5 julebröd.

Nu ligger jag och Skypear med Geten och min hemliga kompis.. Vi pratar om allt mellan säng och dator. HAHA.
Jag ska försöka somna tidigt idag, ska upp och träna klockan 8 imorn med GETEN ifrån smeten.
DHURURTHTHU! BLÄBLÖ! Är fortfarande sjukt sur över min mobil .. Har inga nummer och inga bilder eller nåt =(
NÅGRA VECKOR, VAD FAN ÄR DET!?!? WHAA GHAAA.. När den väl är tillbaka så ska ni få smaka på fin fina saker manneT.

Nu ska jag lämna denna sida för kvällen, är det någon som är på smällen!?

Kyss och smek, a lot of kärlek

//ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0