Skolan idag igen.

Åter igen, ett kontor, en Annie, en vattenflaska, en dator, lite fina blommor.. Sitter och chillar brett i skolan nu. Har haft idrott hela dagen + Sportlife. FÖRBANNAT KUL! Orkar inte riktigt lämna denna vackra skola idag.. Men snart ska jag ta bussen hem mot Trollhättan. Blir ett besök på Hemmakväll, film & mys med My från Sverige ikväll! ME LIKE!

Nyss var jag nere och besökte ett litet annat kontor. Där inne hittade jag ett fnask, en get och en kaktus! Pratade lite med dom.. fick lite insperation för att gå och köpa kaffe.

Slutsattsen är: Jag är förbannat trött och har en kopp kaffe i handen. YES!

Update later, ahahahligater!


My från Sverige & Ännie Wäännie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0