Sängen & Datorn!

Hejsan! Sääh, säger hejsan till mig själv.. SÄÄH!
HEJ!

Nu är jag faktiskt hemma i min underbara säng! Gutt,gutt.
Ligger och tänker på varför Lina "Höögen" tjata så mycket förut..
Hon undrade om hon skulle kunna få bli dagens snygging? Hmm, går det? NEJ, skulle inte tro det.. Hon är la inte snygg? SÄÄÄÄH! =D Haha, hon frågade faktiskt.. lille självförtroende på Höögen elle?!?

På tal om Höögen, hon och hennes sörra va faktiskt och fika hos mig idag. Kul att någon kommer och säger hej iallfall.. Annars var det mest småbarn som ville dricka varmchoklad med vanilj smak!? småbarn,småbarn.. man skulle klistra upp dom på ett papper och klottra lite..
Jobbtiden dog ut tillslut och allt var packat & klart för att gå hemmåt ^^

Vill bara säga några saker innan jag somnar, My från Sverige är söt, Geten gillar gröt och Höög är tröög!

Godnatt, inatt ska jag hitta en skatt :)

//ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0