Mardrömmar

Inatt hade jag 2 stycken sånnadäringa mardrömmar.. Inte kul att vakna och vara helt vätt skrämd azz.

Första drömmen: Jag var i ett hus och passade några barn, allt var fridfullt men det var en liten konstig kännsla över det hela .. Tillslut förstod jag var det va. Barnens pappa kom upp för trappan helt blodig och såg hemsk ut! Han hade en yxa i handen.. Barnen skrek och jag skrek, Sprang in i ett rum och gömde mig. Samtidigt utanför mördade pappan alla sina barn med yxan och blodet sprutade. Jag var tvungen att gömma mig riktigkt ordentligt, hoppade ut på taket och stängde till fönstret med handen och skakade som en elvisp. Tillslut slog det mig att han skulle hitta mig, för i skräckfilmer tittar dom alltid där man har gömt sig.. Då vaknade jag och fattade ingenting.

Jag somnade om och då började drömmarna kommma igen.

Andra drömmen:
Jag var ensam hemma i ett hus på en ö. Jag var med Ronjix och skulle börja partaja lite innan vi skulle vidare ut. Helt plötsligt började det hända konstiga saker med huset och alla som bodde på ön började åka där ifrån med e båt. Vi blev stressade och var tvungen att packa ner dom sakerna vi behövde ha med oss till partyt. Vi hann inte packa eller så glömde vi, för plötsligt stod vi utanför huset med 3 killar som vi skulle åka med. Då kom vi på att vi va tvugna att ha lite saker innifrån, så killarna åkte i förväg. -  Nu var vi på väg mot partyt, men kom inte så långt.. för all mark hade börjat täckas med vatten.. Så vi var tvugna att hoppa fram på små murar som fanns i vattnet. Vi ramlade i flera gånger och till slut var det vatten överallt. Ronjix hade skit kul och plaskade runt i vattnen samtidigt som jag hade världens panik och började hyperventilera.. Då vaknade jag igen helt schwetti. FYY FÄÄN!

//ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0