Kvällens gång.

-Hej hej hallå Annie
-Tjeeenare!


Nyss hemkommen från skolan, sitter på golvet och plattar håret... Vilket liv man har..
Geten lyckades övertala mig om att gå med ut ikväll.. Helt mot min vilja. Men saken är, jag har bara denna dagen i hela mitt liv, så varför inte gör något. Kan ju aldrig spola tillbaka och göra något annat menar jag .. SAID men sant.

Så innan jag börjar TAGGA inför kvällen så ska jag ta mig en liten promenad till Tizze =) Va längesen jag träffade honom och det ska bli trevligt! JIMBOLIMBO!?!?

Fler uppdateringar om kvällen kommer sen, när fest folket dyker upp ?! HALLÅ?!?!? Lite videobloggar med, kan jag lova ;)

Ha en trevlig kväll och sup lugnt!

//ANNIE

Kommentarer
Postat av: My från sverige

Du har bara denna dagen i ditt liv, så varför inte bio med my från sverige?

2009-11-05 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0