Kväll igen

Tja tja!

Heere i am again, jag har precis kommit hem från personalmöte hos chefen. Det bjöds på Tacos och marängsviss! MMMMMMMMM va gött det va, förutom att jag är mätt som en plätt nu...
Ligger i min nybäddade mjuka säng med sex kuddar och två täkken ;) Känns lite som himmlen faktiskt ^^
Ska försöka sova snabbt idag (hur man nu gör det) för att orka gå upp klockan 6 imorn, packa väskan och dra till skolan för att börja dagen med träning at SPORTLIFE!

Så nu vill jag bara säga till alla soppsäckar där ute.. TAGGA,TAGGA,TAGGA! Livet är för långt för att tycka att allt är bad ass-

Puss peace Hoj, hoppas du har det skoj.  Dream tight, AIIGHT!

//ANNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0