I skolan.

GODERAFTON!!

Nemen, nu sitter jag här igen på mitt kontor och glor ut på den hårda vinden som flyr och far utanför fönstret. Det blev tidig uppgång idag.. träning klockan 8 vettu manneT. Geten skulle vart med.. men dök hon upp? NEJ! Hon är riktigt kass och jag vill bara ta ett snöre och vira runt hennes näsa och säga WHAA! men men ..

Det är massa konstiga gubbar som vandrar runt på våran skola idag, dom vill titta på hur vi arbetar och hur våran skola funkar. Hum, undra varför alla sitter och pluggar idag!? MOHAHA.

Nu ska jag springa iväg med full fart mot matsalen och äta så att det sprutar ur öronen. MMM

//ANNIE

Kommentarer
Postat av: Anonym

åmeeeh.... jag försov mig ju

2009-11-10 @ 14:01:57
Postat av: bad boy

GETEN SUGER!

2009-11-10 @ 14:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0