FCT

HALLOJ!

Nu ligger jaeg i säängen, YEES!
FCT vann matchen idag, så dom håller sig kvar i Suuuperettan nästa år med ;) WEEHIIHOO. Stod och hoppade i kylan för att hålla mig varm, lite snö föll det samtidigt med. Kul med lite fotbollsavslutning på dagen!






När jag och Geten anlände hem till mig blev det rap-attack. Jag tog på mig dom pösiga byxorna, dom coola brillorna och den gula keppsen och börja rappa. Geten låg och skratta i min säng och sa att "du kommer vara sån dära clown som yppträder för barn i framtiden" OKEEEJ, där var strecket nått.. Sofia "Geten" åkte hem och jag tog av mig dressen och försvann in i sängen. SÄÄH

Mycket mer om denna dagen har jag inte att säga.. hoppas på att jag kommer få en trevlig natt i natt iallfall.. Inga mer mardrömmar och massa gammalt bös. NEEJ!

Godnatt haaj, va inte skraaj!

//ANNIE


Kommentarer
Postat av: geten

varför är du så jävla snygg jämt???

2009-11-04 @ 22:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0