Ses på LAN?

°HEJ HOPP TOMTESNOPP°

Äntligen är jag med min kära dator igen^^ I lööv it..

Back in the days -- > Lördag kväll vart det ju PARTY i Göteborg. Och inte vilket party som helst, nej, utan paarty med reunion fest! Det var förbannat kul att träffa alla brudarna igen. Det värsta var att alla dissade min dialekt, FAAN.. vägrar ha trollhätskbonde dialekt azz! Iallafall, förparty hem hos Susanna ledde till mittenparty på Boulevard med Dans och massa skööna Norskar! Efterpartyt blev sängen hemma hos Morsan. (slockna på 1 sec)

Tidig morgon, trött som ett as. Packade väskan och åkte till NILS ERICSSON TERMINALEN. Bussen gick kvart över 8 och var framme 10 jobbet väntade i här hemma i Trollhättan. Söndagen avslutades med Fucking Åmål och Kebabsås med Geten. Riktigt underhållande på en hög arbetskapacitet måste jag framgå!



Så till dagen idag, måndagen den 21:e i tolvte 0nio.
Dratt en fika med Mima, vart och händlat juleklappara på Overbye.
And now i'm lajing here in my girlbed and waiting for My. We are going to wutch a movie. It isn't anny movie, it is Mysteriet On Greveholm on Swedish. Vi ska lana hela natten med världens bästa julkalender. Cola på det så är vi kvitt, kvidividitt!!

Tänk på att bananer växer på träd,
Men glöm inte heller att släcka elden..


Hörs senare MÄN.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0