SAAB!

TJE HEJ!

Saken är den, att jag är så fööörbannad! Sitter och fikar med världens bästa My på Espressohouse, får ett trevligt samtal från min pappa (trodde jag) men så vart det verkligen inte! HELVETE! SAAB!? Allvarligt, nerläggning.. Hejdå Trollhättan. Vad fan tänkte GM med? Röven eller? Jaa.. Illa, men sant. Jag och My fällde många tårar, fällde ännu mer när vi insåg att BILEN? vart ska våra kära SAAB'AR ta vägen? Tror någon allvarligt att jag tänker köra runt i en gammal ford? AALDRIG! Nog pratat om det, måste Tagga livet i Trollhättan innan det blir Stockholm Hej.



Går dagen då. Förferre med Girlsen & det var förbannat kul! Blev sång och kortlek till MAX. Vidare mot Lipz, lite vingligare än vanligt vinglade vi in. Nightclubbben var helt okej.. Träffade mycket kul folk som man inte träffar så mycket. En utav dom var Sebbe ;) Tillslut blev det segt och kvällen avslutades på TRE luckor och skjuts hem! Sofia "Geten" Eriksson väckte dock heeela min familj genom att hoppa utanför Toan och skrika " Får jag gå på den andra toan " i ungeför 5 minuter.. Förbannat KUL. MUHÄHÄ

Dagen till ära hänger jag och Geten i min säng, fulla med Lasagne och 2 maccar. Finare kan det inte bli manneT!

Nu ska jag Tagga Vidare kvällen & återkommer sen.

Stekpanna hit, Stekpanna dit, GM ÄR SKIT!

//ÄNNIE WÄÄNNIE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0