KAN INTE SOVA!

Hej hej äverryone.

Wuhuu, äntligen lite tid med en dator. Ligger i sängen och tittar på min nya snygga tv som jag fick av TOMTEN på Julafton. Förbannat fin bild måste jag säga! ;)

Kan inte riktigt sova, ligger bara och tänker på massa saker som jag inte vill tänka på. Old times in the warrior city, i
wanna go back yao. Tills jag kom på, man ska inte tänka tillbaka för mycket, man ska leva i nuet. Det som är lite svårt med det är att jag inte riktigt kan leva i nuet just nu. Mina drömmar som jag brukar tjöta om tar kolen på mig. Händer mer i dom än vad som händer i verkliga livet, detta leder till att jag blir heelt väck om dagarna.. Lever i min lilla egna värld på ett svart moln....


Nog om det, NYÅR.. Tror du det är paaarty då eller? Aa! Och inte var och hur som helst.. Utan hemma hos mig! Dhuruturututu. Blir middag med tjejerna och sedan party LÅÅ. Bara två dagar kvar ^^


Nu ska jag försöka få lite sömn,
HEJ HOPP TOMTESNOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0