Jullov om cirkus några timmar

Nemen hejsan!

Missade bussen det första jag gör. WUHU.. Men men, hinner skriva lite här och fixa håret en liten extra stund. Fattar ändå inte hur jag kan missa bussen när jag bor 20m ifrån den? :S Och det är inte sällan det händer heller. Men allting har en lösning och löser sig altid på bästa möjliga sätt manneT! Jag sitter och försöker Tagga dagen lite också, det är ju julavslutning i skolan idag, Geten ska sjunga som vanligt med sin ljuva stämma ;)

Nesh, nu måste jag nog lämna datorn så att jag inte missar nästa buss också, men innan bussen så  blir det ett litet parti Bejeweled.. Är nog litte beroende av det spelet. Muhaha!


Hörs senare, du är förbannat mycket klenare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0